שלום לכם,
אחת העצות הנפלאות שקבלתי לפני שנים רבות, כשהייתי צעירה ותמימה ולמדתי "תקשורת חזותית" באסכולה, הייתה להסתכל על עבודות של קופירייטרים אחרים, ולא סתם אחרים, אלא אלו שנחשבים הטובים ביותר וללמוד מהם. כך שעד היום אני מקדישה תשומת לב רבה למודעות במגזינים – בייחוד כאלו שמתפרסמות במגזינים יוקרתיים בחו"ל ובכול מודעה ומודעה אני מנסה להבין מה טוב במודעה, למה היא עובדת ועוד יותר חשוב מכך, אני מנסה גם למצוא את הטעויות השיווקיות, כדי שאני לא אחזור עליהן.
מכיוון שאלו בעיניי השיעורים החשובים ביותר, החלטתי לשתף גם אתכם, שחולמים על כתיבה שיווקית או על קופירייטינג, במסקנות שלי לגבי אותן מודעות פרסום.
קופירייטינג – מודעת פרסום לשוקולד מריר
לפי דעתי הטקסט של המודעה הזו הוא השחקן הראשי. השימוש במשחק המילים "Dark chocolate" ו- "Dark Side" בהחלט מעביר את המסר ששוקולד מריר הוא לא רק טעים אלא גם בריא. בתרגום פשוט לעברית לא היינו מצליחים להעביר את המסר "שוקולד מריר, עשיר וטעים ללא צדדים אפלים", אבל בהחלט אפשר היה לחפש טקסט שישחק עם המילה מריר, כדי להעביר את המסר..
הקופירייטינג למודעת הפרסום של Wholepets