איך הגעתי לכתיבה שיווקית חלק שני

יום אחד, קבלתי שיחת טלפון יוצאת דופן, מנהל חברת ברוקרים אחת שמע מחברה של אשתו (קוראים לזה קידום מפה לאוזן, הקידום הכי טוב שיש, גם בעידן של גוגל), שאני עוסקת במסחר בפורקס וגם שיש לי ניסיון בניהול משרד והוא החליט שאין מתאימה ממני לעבוד אצלו. הסכמתי מהר מאוד, בגלל המחשבה האחת והיחידה, אני אראה איך זה עובד בעולם האמיתי, אני אלמד לסחור מאלו שעושים את זה באמת ומצליחים בכך, ולמרות שלא הייתי שלמה עם הנושא של נסיעה אמיתית בכל יום לעבודה, דבר שאומר לשים את הילד בצהרון ואת הילדה בת השנה וחצי במשפחתון, החלטתי שמדובר בגורל שנוקש על פתח ביתי ולסרב להצעה כזו תהיה טעות שאני אתחרט עליה מאוחר יותר.
באותם ימים מעטים שעבדתי בחברת הברוקרים הייתי אומללה עד מאוד, קודם כל, מרבית התפקידים שעשיתי שעממו אותי עד מוות, והכי גרוע הבנתי שגם אלו שעובדים במסחר עצמו, כמנהלי חדר מסחר ומדריכים לא בדיוק יודעים מה הם עושים, וכיצד תעשיית השקרים ממשיכה, ובצורה הרבה יותר מכוערת, גם אצל חברות הברוקרים שמתיימרות לעמוד תמיד לטובת הלקוח והצלחתו, כאשר הן בדרך כלל עומדות רק לטובת הכסף שלהן.
אבל במקביל גליתי גם את עולם האינטרנט ואת כתיבת התוכן, מנהל החברה הסכים שאכתוב מאמרים על מסחר בפורקס לאתר שלו, יחד עם סקירות יומיות של מטבעות חוץ, וזה היה הדבר היחיד שהפך את הדיכאון שבלהגיע לעבודה כל יום, למשהו מעט שמח יותר, כי אהבתי לכתוב ואהבתי לגלות כיצד הכתיבה שלי מצליחה לקדם את האתר (גם בלי להשתמש במילות חיפוש באופן מכוון). אנשים הגיבו לדברים שכתבתי, אנשים אהבו אותם, והרגשתי שאולי אותם סוחרים מתחילים שמחפשים מידע, יצליחו ללמוד להיות סוחרים קצת יותר טובים.
אני זוכרת פעם אחת הבוס שלי אמר שאני כותבת טוב רק על מסחר בפורקס כי זה תחום שיש לי תשוקה אליו, אבל אני גיליתי מהר מאוד שאני יכולה לכתוב טוב על כל דבר, שלמזלי כמעט הכל מעניין אותי ושיצירתיות וכשרון כתיבה לא קשורים אך ורק לתחום אחד, וכך בעצם בזכות הכתיבה על מסחר בפורקס מצאתי את ייעודי בחיים ואני מצליחה היום גם להישאר בבית, להיות בעלת עסק עצמאי שמרוויח לא רע בכלל וגם לעסוק במשהו שאני מאוד-מאוד אוהבת – כתיבת תוכן.
מאת – שירה רייז משולם כתיבת תוכן שיווקי, מקורי ואיכותי.