קופי למודעות אדוורדס

פעמים רבות אנחנו כל-כך עסוקים במחקר של Key Words ובניסיונות לצמצם ככול האפשר את עלויות המסע פרסום, עד שאנחנו שוכחים את הדבר החשוב ביותר – הקופי של המודעה – אנחנו שוכחים שאם המודעה שלנו לא תהיה טובה מספיק, היא תיבלע בין מודעות אדוורדס אחרות ואף אחד לא ייכנס לאתר שלנו או ייתקשר אלינו.

הכללים לתפיסת תשומת לב במודעת אדוורדס הם דיי פשוטים:

השתמשו במספרים. כותרת לדוגמה: משלוח פרחים – 30 ש"ח לזר.
הציעו הצעה מפתה. טקסט לדוגמה: עיצוב ייחודי לאתר החל מ- 200 ש"ח.
אמרו לגולש מה הוא יכול להרוויח. טקסט לדוגמה: אתה זכאי לפיצוי של …
השתמשו במילה החשובה "חינם": ייעוץ חינם, הדגמה חינם, הערכה חינם וכדומה.
השתמשו בציטוט של סמכות מוכרת, טקסט לדוגמה: הסרט של השנה – חדשות Walla.
קראו לפעולה: התקשרו עכשיו, התחילו מיד, מלאו את הטופס וכדומה.
תשאלו שאלה ותתנו עליה תשובה במודעה. כותרת לדוגמה: רוצה להרוויח …..? כואב לך …..? רוצים להפתיע את…? וכדומה.

אלו הכללים ולמרות שהם נשמעים פשוטים מאוד קצת קשה ליישם אותם כשיש לכם אפשרות להכניס רק 25 תווים בכותרת. 70 תווים בגוף המודעה ו- 35 תווים לכתובת האתר המוצגת.

החדשות הטובות הן שאתם תמיד יכולים לבחון את אפקטיביות המודעות שלכם – הריצו מספר ניסוחים במקביל עד שתמצאו את הטקסט הטוב ביותר עבור המודעה שלכם.

בהצלחה