"כן אני יכולה"

ובהמשך לפוסט הקודם – לפעמים הלקוח או הלקוחה יבקשו ממך לעשות דברים שאת עדיין לא יודעת איך עושים… ובמקום לענות, "אני לא יודעת איך עושים את זה". את תגידי להם בביטחון רב: "כן אני יכולה".

אחר כך, את תרוצי הביתה ותלמדי מה עושים…

אם הלקוח יבקש ממך להרעיל את השותף שלו, אז זה כבר נתון לשיקול דעתך, אבל בתחום התוכן, בגלל התחרות העצומה שקיימת היום, את כל הזמן תצטרכי ללמוד דברים חדשים בתחום שלך, ואם כתיבה טובה היא הבסיס כמעט לכול סוג של תוכן, אז למה שלא תגידי "כן אני יכולה" ותלמדי משהו חדש?

בכלל, יהיה לך יתרון גדול אם תדעי עוד דבר או שניים מלבד הכתיבה עצמה.

כמו למשל: הזנת תוכן לאתרים, עבודה עם מערכת דיוור, עקרונות השיווק בדיגיטל, עיצוב גרפי קל, עריכת וידאו, גוגל אנליטיקס כדומה.

יש כותבות תוכן שגם יודעות html או seo או שהן תותחיות על בפאוורפוינט…

הידע הנוסף הזה, יהיה קרוב לוודאי היתרון התחרותי שלך והסיבה שישלמו לך יותר מאשר לכותבת תוכן רגילה. בזכותו למשל תוכלי להיות מנהלת תוכן של אתר גדול, ואז יהיה לך ריטיינר קבוע שהוא ממש חשוב לשרידות של העסק שלך.

הידע הנוסף, גם יעזור לך לגוון את העבודה שלך. יש גבול לכמות הכתבות שתוכלי לכתוב ביום אחד.